top of page
image_3sr.png

Klachtenprocedure

 

1. Inleiding

Bij Cozy Glow streven we naar volledige klanttevredenheid. Mocht je toch een klacht hebben over onze producten of diensten, dan horen wij dit graag. Wij nemen elke klacht serieus en zullen ons uiterste best doen om deze naar tevredenheid op te lossen.


2. Hoe een Klacht in te Dienen

Als je een klacht hebt, kun je deze als volgt bij ons indienen:

Stuur een e-mail naar info@cozyglow.nl met als onderwerp "Klacht" gevolgd door je ordernummer (indien van toepassing).

Beschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Vermeld daarbij relevante details zoals je ordernummer, de datum van aankoop en een omschrijving van het probleem.

 

3. Ontvangstbevestiging

Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging via e-mail. In deze bevestiging staat dat wij je klacht in behandeling hebben genomen en binnen welke termijn je een inhoudelijke reactie kunt verwachten.


4. Behandeltermijn

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven. Mocht er meer tijd nodig zijn om de klacht te onderzoeken, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen en aangeven wanneer je een reactie kunt verwachten.

 

5. Oplossingen

Afhankelijk van de aard van de klacht kunnen wij de volgende oplossingen bieden:

Vervanging: Indien een product defect of beschadigd is, bieden wij een vervangend product aan.

- Herstel: Als het mogelijk is, kunnen wij een defect product repareren.

Terugbetaling: In sommige gevallen kunnen wij het aankoopbedrag terugstorten.

 

6. Klachten over de Afhandeling
Als je het niet eens bent met de afhandeling van je klacht, kun je dit bij ons aangeven via info@cozyglow.nl. Wij zullen je klacht heroverwegen en streven naar een oplossing.

 

7. Geschillen

Mocht het ondanks onze inspanningen niet lukken om tot een oplossing te komen, dan kun je het geschil voorleggen aan de bevoegde rechter in Nederland. Op deze klachtenprocedure is Nederlands recht van toepassing.

 

8. Contactinformatie

Voor vragen over de klachtenprocedure of voor het indienen van een klacht kun je contact met ons opnemen via info@cozyglow.nl   

bottom of page